fbpx

hubungi kami

Liza : +6019 385 8660

Klik di sini

untuk

Whatsapp 

BAGI MEMASTIKAN KUALITI PRODUK ENSUTOUCH, SEBARANG MAKLUM BALAS DARIPADA PELANGGAN AMAT KAMI HARGAI.

[NOTIS MAKLUMAN]

HQ Ensutouch telah membuat pembaharuan dan penambahbaikan dalam menangani sebarang aduan/cadangan daripada pelanggan berkaitan produk Ensutouch bagi memastikan Ensutouch terus menjadi pilihan pengguna kosmetik di Malaysia.

Setiap aduan dan cadangan dibahagikan mengikut beberapa kategori dan disertakan pautan untuk mengisi borang aduan tersebut:

1️⃣ Aduan Pelanggan (Produk): https://forms.gle/QLBTwkSADyhaUqEHA

2️⃣ Aduan Pelanggan (Keberkesanan): https://forms.gle/BSZ5gsU5LjC3wJGw6

3️⃣ Aduan Pelanggan (Servis Khidmat Perunding): https://forms.gle/N7p9xy87NW9YjQvW6

4️⃣ Aduan Pelanggan (Aduan Umum): https://forms.gle/LWrftCGHNrZVNuKLA

Setiap aduan akan menerima notifikasi “Aduan Diterima” dalam tempoh 24 jam melalui aplikasi Whatsapp dari Hotline Perunding Khidmat Pelanggan Ensutouch di talian (+60)11 6119 6449

Setelah menerima notifikasi, aduan akan disemak terlebih dahulu oleh pihak HQ dan maklum balas mengenai aduan tersebut akan diberikan dalam tempoh selewat-lewatnya 3 hari bekerja.

Borang aduan juga boleh diakses melalui aplikasi mobil (mobile apps) Ensutouch di menu Khidmat Pelanggan.

Harap maklum.

MUAT TURUN APLIKASI ‘ENSUTOUCH’ DI PLAY STORE

Untuk memudahkan lagi urusan tuan-tuan dan puan-puan, bolehlah memuat turun apps ENSUTOUCH di Play Store ataupun scan QR code di atas. Segala maklumat dan info terkini EnsuTouch boleh didapati. Sekiranya ada maklum balas EnsuTouch yang nak dikongsi bolehlah klik di ruangan khidmat pelanggan.